Viktigt om våra fakturor

Fakturering av årets årsavgift och nätavgifter är gjorda. Det har också skickats ut påminnelse för samtliga gamla förfallna fakturor.

Det verkar vara några som ändrat sina e-postadresser. Snälla, uppdatera oss genom att meddela info@fiberforeningen.org.

Avstämning av obetalda gamla fakturor kommer att göras om en vecka och för de nya fakturorna i mitten av september. De som inte är betalda då får en påminnelse och 10 dagar att betala den. Fungerar inte detta kommer obetalda fakturor tyvärr att skickas till inkasso.

Fakturor och påminnelser ska finnas i er epost, eventuellt i skräpmailen. Kontakta oss om ni inte fått någon faktura.

Föreningen har skaffat sig autogiro och den som vill ha det måste aktivera föreningen på sin bank. Ange då dom 6 sista siffrorna i ert Zitius-id som ni hittar på er senaste faktura. Vi ska ordna e-faktura också. Vi kan nu mer söka efter medlemmar som har godkänt i sin bank att få e-fakturor.

Tack på förhand!