Senaste Nytt

Alla nyheter från Fiberföreningen

Blogg

Viktigt om våra fakturor

Fakturering av årets årsavgift och nätavgifter är gjorda. Det har också skickats ut påminnelse för samtliga gamla förfallna fakturor. Det verkar vara några som ändrat sina e-postadresser. Snälla, uppdatera oss genom att meddela info@fiberforeningen.org. Avstämning av obetalda gamla fakturor kommer att göras om en vecka och för de nya fakturorna … Fortsätt LäsViktigt om våra fakturor

Kopparnätet stängs ner

Ni vet väl att kopparnätet snart stängs ner. 2022-03-31 är sista dagen och efter det fungerar inte längre den gamla hemtelefonen eller om man fortfarande kör bredband via ADSL. Så det börjar bli dags att tänka på alternativen. Via Askerön / Säckebäck Fiber kan du få både bredband och bredbandstelefoni.

Blixt o Dunder

Det är flera som fått problem efter åskvädret igår där mediaboxen har gått sönder. Fiberföreningen har tyvärr inga ersättningsboxar på lager. Ring i stället till Telias support på 020 – 20 20 70 under kontorstid för hjälp. Eller 90 200 övrig tid.