Till er som inte har fiber än

Är ni intresserade av fiberuppkoppling till Er fastighet? Askerön/ Säckebäck Fiber EK har nät i området. Som boende / fastighetsägare finns det möjlighet att ansluta till nätet och få en stabil samt snabb fiberuppkoppling. Det finns även möjlighet att teckna abonnemang inom vårt gruppavtal där både TV och internet uppkoppling ingår.

Villkoren är fortfarande mycket förmånliga även om de är något förändrade gentemot ursprunget som kanske din granne fått tidigare.

Anslutningskostnaden beror på föreningens kostnad för att komma fram till din fastighet.

Om du är intresserad tar vi fram ett individuellt pris till just din fastighet efter de förutsättningar som gäller där. Efter anslutning är du medlem i vår ekonomiska förening med rösträtt vid vår årstämma. Vi är idag ca 350 medlemmar inom Askeröarna och Säckebäck.

Anmäl ditt intresse genom att klicka här så återkommer vi.